Tuesday, December 15, 2009

Despre "frumos"

Daca cineva m-ar intreba ce-i frumosul i-as raspunde simplu "Nu Stiu".De ce nu stiu?Pentru ca nu stiu daca cei din jur apreciaza aceleasi valori ca si mine.
Apreciem frumosul intr-un mod subiectiv si poate ca ceea ce cred eu a fi frumos,pentru altii ar fi urat si vice-versa.
Apreciez frumosul strict din punctul meu de vedere si nu pot sustine ca ar fi ceva universal valabil.Probabil ca cei din jurul meu,mai ales prietenii mi-ar imparatsi ideea,pentru ca am crescut impreuna avand aceleasi idei.
Totul tine de cei din jur,ce ne influenteaza incontinuu,din momentul in care ne nastem pana cand murim.Acestia ne inflluenteaza ideile,si probabil ne fac sa vedem lucrurile in felul lor,dar usor schimbat de propria perceptie.Aceasta schimabare adusa de tine insuti,la opiniile altora,nu este una de profunzime,in care separi cu totul frumosul de urat,ci este una mai superficiala conturata de gradele de comparatie.
Daca tot insisti sa ma intrebi ce e frumosul pt mine pot sa-ti zic "Viata de licean","Colega de liceu","Mirsoul de scortisoara si mandarine iarna","Bradul de Craciun","marea","plaja","ninsoarea de afara"....

No comments:

Post a Comment