Friday, July 09, 2010

Bad luck

Si cum toate lucrurile rele ti se intampla intr-o zi...si acum ajungi la pamant in ziua respectiva...toata lumea cauta motive...de ce eu sa fiu sursa voastra de alimentare a ideilor indoctrinate?!deja aveti idei preconcepute greu de schimbat...
Si nu apuc sa termin ultima silaba a unui cuvant, impotriva ideilor voastre, ca va expuneti intr-un mod galagios,superior parerea...pot sa termin ce am de spus?Noroc ca aici pot..
Nu am un motiv pentru care as vrea sa vorbesc cu tine...vreau sa vorbesc despre cum putem canta la chitara pe un nor in timp ce stam cu picioarele in apa marii...cum vom picta cu ochii panza sufletului celuilalt...
Nu am un motiv pentru care fac numai cacaturi...macar am iesit din rutina...ma plictisiti.
Nimic...cam asta e raspunsul la toate intrebarile voastre...Am luat o pauza da la a incerca macar sa gandesc putin logic...m-am saturat...vreau sa-mi aprind o tigara , folosind un telescop , cu razele de la luna...vreau sa ma uiti pe genele tale si de fiecare data cand clipesti sa ma vezi...cand o sa cad odata cu geana pe obrazul tau, cineva ma va lua..."stang sau drept?cer sau pamant?" si atunci voi auzi fiecare bataie a inimii tale ,organizata pe o partitura desenta pe corpul meu..
Si acum tu esti departe si eu jos...si acum ei sunt tristi si eu si mai si...si acum e panica...si e nor..

No comments:

Post a Comment