Tuesday, July 06, 2010

Deja-vu sentimental

Esentele tari din sticlutele mici au fost inlocuite cu sticle mai mari goale...vid...de duzina...te plimbi cu ele in mana in vazul tuturor ,ca si toti ceilalti si incepi sa te obisnuiesti cu ideea...te uiti ciudat la cei care inca au sticlute mici si nu intelegi de ce ei sunt altfel...
Vreau sa-mi revin la starea mea normala...fara stres sau fara griji...nu vreau sa ajung cu o sticla mare in mana prin care fug tot felul de amintiri lipsite de sens ...vreau sa imi tin mereu la gat o sticluta mica cu amintiri pline de sentimente,de idei iesite din comun...plina cu parfumul fiecarei persoane pe care am iubit-o...facuta dintr-o sticla in care se reflecta imaginile prietenilor...cat mai mica...
Vreau din nou sa vad sub fiecare nor marea...vreau din nou sa-ti trasez contururile trupului cu pana de la chitara...
Incerc sa-mi induc starea de betie boema dar mereu previzibilul sa petrece si nu am ragaz nici macar de o zi...si iar simt ca ma confund cu fiecare om ce trece grabit pe strada...loveste in stanga si in dreapta grabindu-se cine stie unde si uitand ca este inconjurat de oameni...
Am uitat sa zabovesc intr-un loc si sa fiu inconjurat de imagini subiective intr-o sinestezie a simturilor...singura mea speranta este ca totul se va termina intr-o zi cu soare iar dupa multe tigari,pahare si discutii interminabile despre orice altceva inafara de griji, voi simti iar mirosul sarat venit de pe piele ta rece , cu picaturi de mare si ma voi juca cu ele pana gand...pana gand....?

No comments:

Post a Comment