Saturday, April 24, 2010

Lipsa

In absenta unui pix ce scrijeleste usor pe hartie cu o pasta albastra...
In absenta unei carti deschise pe birou...
In absenta oricarui gand cu privire la micile sau marile griji...indirect cu privire la viitor
...totul revine,ca si cand albastrul cerului imi clateste ochii minti dupa o mare masa de bureti albi din care au cazut picaturi ce ma faceau sa inchid ochii
Usor dar sigur lipsa oricarei intentii de a face ceva concret a dus la trezirea altor interese,altor idei...acum sunt sigur sau aproape sigur ca ma simt iar eu,eu cu o tigara in gura privind un apus de pe un varf de munte...eu curpins intr-un ocean de idei,un ocean multicolor in care fiecare picatura de apa inseamna o noua idee...o noua,complexa,separata idee de restul...
In lipsa apei marii ca sursa de inspiratie m-am folosit de rauri secate , parca incercam sa inot intr-o mare de nisip pretinzand ca e apa si uneori chiar m-am convins pe mine insumi ca e apa...
Sau poate am inchis ochii la unele sentimente inedite...si acum vad...vad ca din fiecare nota anexata sufletului meu am avut ceva de invatat...
Numai conteaza ce a fost...conteaza doar ca o arhiva ce are menirea de a arata progresul nicidecum regresul...progresam si invatam sa fim fericiti...ne multumim cu o cantitate mai mica,aceasta cantitate micsorandu-se odata cu trecerea timpului...defapt mai nou pot sa spun ce e fericirea...partea de sus a clepsidrei...si nu trebuie sa uitam sa intoarcem aceasta clepsidra..mereu in favoare noastra...partea de sus sa fie mereu plina...opreste timpul sufletesc si multumeste-te ca l-ai oprit pe acela...pe cel real nu prea poti...savureaza fiecare clipa fericita si prelungeste-o cat poti de mult;
una si aceeasi pesoana dar cu perspective diferite...si asa ajungem sa ne cunoastem mai bine...parti boeme,triste,vesele,ironice,plictisite,distrate complexitatea unei singure persoane...nu ignor nicio parte si o accept ca facand parte dintr-un intreg de sentimente ce compun propriul univers

No comments:

Post a Comment