Friday, April 09, 2010

Pentru o zi...

Pentru o zi voi incerca sa-mi pun viziunile in realitate fara sa ma gandesc prea mult.Nu vreau sa ma mai complic,simplu...orice idee inedita va fi materializata dar nu stiu cat de mult sunt pregatit pentru repercursiunile ce vor venii...Nu pot sa vad gandurile mele din perspectiva altora si nu cred ca, in general , putem suporta unii gandurile altora...avem aceste ganduri pentru ca asa am fost facuti fiecare in parte...un unic soft ce functioneaza la o singura persoana...
Influentati pe zi ce trece din ce in ce mai mult. mai stim oare personalitatea noastra cu adevarat sau ne pierdem in sfaturile si opinile altora?....bineinteles ele sunt in majoritatea cazurilor oferite cu intentii bune dar, doar noi,entitatile ce se ascund in spatele ochilor,niste geamuri prin care vezi din interior in exterior nu si invers...doar noi putem sti cu adevarat ce vrem,semnele de pe drumul nostru si ne cunoastem mai bine ca oricine...Evident putem accepta unele opinii pentru ca vin in sprijinul propriilor intentii dar ce ai face daca intr-o zi nimeni nu ti-ar mai zice nimic?
Character is who you are and what you do when no one else is watching...
Diminetile in care cant ,rad,ma stramb in oglinda imi aduc mereu aminte aceste cuvinte..auzite prin clasa a patra si repetate cu spatele la tabla sa le arat "oaspetilor" nostri ca am invatat pe de rost si le stiu limba cat de cat...Din punctul fiecaruia de vedere viziunile proprii sunt cele mai bune dar oare avem aceasta impresie din pur narcisim?apreciem viziunile altora doar din politete,complezenta...sau chiar credem cu tarie in ele?
Si ma gandesc...eu..brut..ma vei iubi sau ma vei uri?

No comments:

Post a Comment