Saturday, May 22, 2010

Omagiu melancoliei...(manifest)

Vreau sa-ti uiti sticluta de parfum deschisa pe pernele mele si sa ma trezesc cu parfumul tau...
Vreau sa ma trezesc invelit cu hainele tale...
Vreau ca fiecare secunda care trece sa fie marcata cu un tic de la ceasul tau de mana...care nu merge..
Vreau un refugiu sub umbrela ta cand ploua...
Vreau sa invat iar sa visez...
Vreau o cafea servita din mana ta...sau cappucino...
Vreau ca fiecare tramvai sa fie asteptat de aceleasi doua persoane in aceeasi statie...
Vreau sa observi ca mai sus am scris corect...
Vreau ca fiecare tigara aprinsa sa fie din pachetul mototolit de tine...
Vreau ca chitara mea sa retina pe de rost"twinkle twinkle"...
Vreau sa-mi iasa pozele din prima...
Vreau sa adorm in balansoar cu capul intre bratele tale si sa fim aparati de 2 pitici...
Vreau sa colorezi iar nasuri...
Vreau iar sa zambesti...cum numai tu sti...
Vreau ca lista cu "vreau..."sa fie mai scurta...
Ploaia de azi noapte mi-a picurat vise pe suflet...



No comments:

Post a Comment