Friday, October 01, 2010

Mister

Orice urma de subtil a disparut facand loc unui sistem de imagini ce se adanceste spre suflet,intr-un final formand o singura imagine pura,inocenta,virgina.Odata aceasta imagine expusa isi va pierde din stralucire pe zi ce trece,stearsa de orice gand meschin,de orice gest de a o folosi,de orice privire de invidie.Am uitat sa ma invelesc cu o fatada in fata privirilor tale seducatoare de diamant ce au reusit sa patrunda pana in cel mai mic cotlon al sufletului meu.Mi-ai cerut acceptul,iar eu fermecat de culoarea ochilor tai m-am lasat in seama gandurilor tale colorate de sentimente...doar o secunda ai zabovit in preajma sufletului meu..ti-a ajuns...acum ma cunosti la fel de bine cum ma cunoaste fiecare melodie ascultata si rasarit privit.Numai am nimic de ascuns in fata ta...fiecare gand,of,idee ti le impartasesc cu o nerusinare ce tradeaza intimitatea...esti om ca si mine si nu sti sa faci altceva decat sa profiti de cunoasterea absoluta a sufletului meu spre sporirea fericirii tale personale,nu te condamn pentru ca asta ar insemna sa condamn toti oamenii,inclusiv pe mine,o sinucidere a propriului eu...si ca intr-o clepsidra de lumina sufleteasca,lumina cade in partea ta,iar in partea mea ramane doar o sticla goala prin care vezi...nu te mai atrage.asa-i?
Si normal sa nu te mai atraga nimic pentru ca sti ca oriunde e sufletul tau va fi si al meu...suna a-l dracu de siropos...si ma intreb ce e dragostea...suna ca o declaratie de dragoste rupta dintr-un film care mereu se termina cu o nunta si o fericire ce tinde spre eternitate...dar mi-ai furat sclipirea care te atragea atat de mult...Si incep sa-mi pun semne de intrebare daca tu iti pui semne de intrebare...complicat..dar ai ajuns in acel stadiu in care cu toate ca am micile mele straluiciri venite de nu-stiu-unde tu nu le mai observi...
Asta pana intr-o zi in care clepsidra se va intoarce,ajutata de o mana fina gata sa se franga in acest scop...si sincer tin prea mult la tine sa-mi doresc asta, asa ca doresc sa-mi reincarc sufletul din alte parti...stiu ca nu apreciezi acest cadou pentru sufletul tau pentru ca nu il simti pe moment,nu e ceva ce se face simtit imediat, dar poate intr-un viitor in care sufletul meu nu va mai fi unde e al tau,cand nu voi mai fi in acolo unde vrei,in imediata vecinatate iti vei da seama...si atunci tristetea ta va face ca toata stralucirea dobandita...,dobandita, pentru ca nu pot sa zic ca e furata...cel putin eu am facut invitatia,se va duce...in neant...
Dar,mereu exista un "dar", poate faci toate aceste lucruri fara sa-ti dai seama,poate ca nu ai vrut sa iei nimic de la mine ci doar sa ma vezi exact cum sunt,fara nici un pic de mister care sa ma imbratiseze cu o umbra la fiecare gest al meu,tot imi bat capul gasind argumente care sa te apere ,tot te tin acolo sus in mintea mea...vreau sa pastrez in continuare cicatricea vizitei tale in sufletul meu,...poate ti-am cedat eu din suflet fara sa-mi dau seama...nu stiu cum sta treaba cu schimburile intre suflete...stai sa-mi intreb sufletul sa vad ce imi raspunde...

No comments:

Post a Comment